Verkiezingsdebat voor de binnenstad, Fatima, Biest, Groenewoud en Molenakker (ingezonden mededeling)

7 februari 2006

De politieke partijen die deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen van dinsdag 7 maart as. van Weert, nodigen u van harte uit voor het verkiezingsdebat op dinsdag 7 februari in Golden Tulip. De avond is vooral bedoeld voor de mensen die wonen in de binnenstad, Fatima, Biest, Groenewoud en Molenakker, maar ook de overige inwoners van Weert zijn van harte welkom.

Gedurende deze avond zullen de lijsttrekkers met elkaar in gesprek gaan over onderwerpen die leven in uw buurt, zoals veiligheid (waar onder verkeersveiligheid), onderwijs/kinderopvang en openbare orde en veiligheid. Uiteraard is er ook ruimte voor onderwerpen die álle Weertenaren aangaan. Het verloop van de avond ligt voor een groot deel in úw handen, omdat u na de pauze de gelegenheid krijgt vragen te stellen en uw mening te geven. Na afloop van de avond is er nog gelegenheid een praatje te maken met de dames en heren politici.

Het is de bedoeling dat u aan het eind van de avond beter weet waar de politieke partijen voor staan, zodat u op 7 maart een goede keuze kunt maken bij de gemeenteraadsverkiezingen. U bent dan ook van harte uitgenodigd aanwezig te zijn op dinsdag 7 februari as. om 19:30 uur in Hotel Golden Tulip, Driesveldlaan.

Het eerste kopje koffie krijgt u van ons!

WEERT Lokaal - CDA - PvdA - VVD - SP en D66

Kijk in de agenda voor de overige debatten