h

Spreekt en het zal beter worden

25 augustus 2011

Spreekt en het zal beter worden

Met mevrouw M. naar wethouder Coolen geweest. De wethouder was blij met haar meldingen, nam ze serieus, liet empathie blijken en gaat er mee aan de slag. De klachten gingen over de kwaliteit, bereikbaarheid, communicatie en werkzaamheden van Groene Kruis thuiszorg. Het gaat om ervaringen die ook andere klanten betreffen. Maar helaas zijn mensen om de een of andere reden bang om zich te melden. Terwijl er geen negatieve gevolgen zijn als zij zich melden. Integendeel. De gemeente is feitelijk opdrachtgever van de thuiszorg, dus kan verbeteringen eisen.

U bent hier

De SP gebruikt cookies om het bezoek aan onze sites te meten. Deze gebruiken geen persoonsgegevens. Alleen als je toestemming geeft gebruiken we daarnaast cookies en scripts om advertenties af te stemmen op jouw interesses. Dan verwerken we wel persoonlijke gegevens over je bezoek. Meer informatie vind je op onze privacy pagina.