Vrijdag 5 september: SP Café

4 september 2014

Vrijdag 5 september: SP Café

Nieuwe Amerikaanse presidenten krijgen in de media altijd na hun eerste honderd dagen ‘in office’ een stevige beoordeling door de media. Wij beoordelen de eerste honderd dagen SP-bestuur in Weert graag wat bescheidener met een kritische blik, maar ook een lach en een drankje.

Daarom bent u als lid of sympathiesant aanstaande vrijdag 5 september om 20.00 uur welkom in café Du Commerce op de hoek van de Langstraat en de Langpoort in Weert. Tijdens een SP-café vragen we onze hoofdgast, SP wethouder Paul Sterk, naar zijn nieuwe ervaringen in het stadsbestuur. SP-fractievoorzitter Jeroen Goubet zal ook zijn ervaringen delen en Jan Tak, die weer begonnen is met het schrijven van columns zal een bijdrage leveren.

Het wordt een gevarieerd programma maar we houden het kort en gezellig. We willen vooral horen wat jij vind van de SP in het gemeentebestuur tot nu toe. Er kunnen vragen zijn. Waarom zijn bepaalde keuzes gemaakt zoals ze zijn? Gaan veranderingen wel snel genoeg? En hoe kunnen we ons blijven inzetten voor de mensen zoals we altijd hebben gedaan?

Praat mee aanstaande vrijdag vanaf 20.00 uur. Graag tot dan!