Discussie en kennismaking tijdens tweede bijeenkomst nieuwe leden.

24 september 2010

Discussie en kennismaking tijdens tweede bijeenkomst nieuwe leden.

Gisteravond vond in wijkgebouw ´Keenter Hart´ in Keent een tweede kennismakingsbijeenkomst voor nieuwe SP leden plaats. In tegenstelling tot veel andere partijen maakt de SP in Weert nog steeds een gestage groei in het aantal leden door.

De avond begon na een kennismaking met een beknopte uitleg over de geschiedenis van de SP. Vervolgens ging het over de uitgangspunten van de partij. De aanwezige nieuwe leden en leden die al langer lid zijn discussieerden over wat zij verstaan onder de drie kernuitgangspunten van de SP, menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Tot slot werd er gekeken naar wat deze drie begrippen concreet voor de SP in Weert betekenen.

Binnenkort vind de laatste bijeenkomst in de serie van drie plaats. Het zal dan vooral gaan over de lokale afdeling van de SP in Weert.

Ook meedoen met de grootste en meest actieve partij in Weert? Lid worden kan al vanaf vijf euro per kwartaal!

SP’ers maken fietstocht langs markante SP-acties
SP Weert groeit flink door
In 2007:Kennismakingsavond voor nieuwe leden