SP’ers maken fietstocht langs markante SP-acties

10 september 2010

SP’ers maken fietstocht langs markante SP-acties

SP'ers fietsen langs markante SP-acties in WeertEen groep actieve SP’ers maakte gisteravond een fietstocht langs plekken in Weert waar de SP de afgelopen jaren actie voerde. De tocht was bedoeld als kennismaking voor nieuwe (en al wat oudere) SP leden met plekken in en rond de stad waar de SP van zich deed spreken.

Na een regenachtige dag klaarde het vlak voor aanvang van de fietstocht flink op. Zo’n vijftien SP’ers vertrokken vanuit de nieuwe wijkaccommodatie van Keent, het ‘Keenter Hart’ voor een fietstocht langs een tiental plekken in Weert. Zo werden onder andere de locatie van het nieuwe stadhuis, de wijk Fatima, de bloemenbuurt in Boshoven en het ziekenhuis aangedaan. Bij ieder stoppunt werd een kort verhaaltje verteld over de actie(s) die de SP daar voerde, wat de aanleiding was en wat het resultaat.

De fietstocht was de aftrap van een reeks bijeenkomsten waarbij nieuwe leden kennis kunnen maken met de Weerter SP. En andersom. Op deze manier worden ook nieuwe leden nauwer betrokken bij de nog steeds groeiende Weerter afdeling.

Na anderhalf uurtje werd er nog even nagebabbeld en geborreld in café de Tramhalt in het centrum. Een geslaagde start van de kennismakingsbijeenkomsten.

SP'ers fietsen langs markante SP-acties in Weert SP'ers fietsen langs markante SP-acties in Weert SP'ers fietsen langs markante SP-acties in Weert SP'ers fietsen langs markante SP-acties in Weert

Ook meedoen met de SP? Word lid!

Tour de tomate
In 2007:Kennismakingsavond voor nieuwe leden