Van onder een steen vandaan gekropen: de politici

1 maart 2010

Van onder een steen vandaan gekropen: de politici

Toch is het vreemd. Vier jaar lang geen politicus in je stad, wijk of in de brievenbus. En dan een paar weken voor de verkiezingen struikel je erover. Alsof ze van onder een steen vandaan kruipen.

De SP voert ook campagne, maar in beeld zijn we altijd al, ook als er geen verkiezingen zijn. Met advies en hulp voor iedereen via de SP-hulpdienst, buurtbezoeken en onderzoek en actie waar nodig. Samen met mensen werken aan een socialer en menselijker Weert. Zo voerden we met succes actie voor betere thuiszorg, een goede stadsbus, aanpak van wateroverlast en veiligheid. En voor het behoud van huurwoningen en voor sociale werkvoorziening De Risse.

U mag zelf kiezen aan wie u uw stem toevertrouwd. Wie namens u mag bepalen waar het geld van de gemeente en haar inwoners aan mag worden uitgegeven, en waar niet. Het is goed als u in deze tijd niet alleen de mooie beloften van de politieke partijen tot u neemt, maar vooral ook kijkt wat ze hebben gedaan in de raad met uw stem in de afgelopen vier jaren. En dan kom je toch bij de SP uit. Bij ons weet je wat je krijgt.

Stem op 3 maart op een partij waar je ook op 4 maart nog iets aan hebt. Lijst 5, SP.