Mensen bedankt! / Herman Beuvens

8 maart 2010

Mensen bedankt! / Herman Beuvens

(aan de SP-leden in Weert)

Mensen, bedankt!

De gemeenteraadsverkiezingen 2010 zijn achter de rug en dankzij de inzet van heel, heel veel vrijwilligers, mag de SP afdeling Weert terug kijken op een goed resultaat.

De SP Weert zet zich in voor een beter Weert, kleinschaliger, socialer en dichter bij de mensen. Daarom is de SP Weert dan ook vertegenwoordigd in de gemeenteraad. Zitting hebben in de gemeenteraad is voor de SP geen doel op zich maar een middel om een doel, een beter Weert, te bereiken. Een van de middelen naast vele andere zoals actie voeren, op de markt staan, de wijk in, de SP hulpdienst. Vooral door de inzet van alle SP vrijwilligers de afgelopen vier jaar en de inzet van veel vrijwilligers tijdens de verkiezingscampagne, zijn deze gemeenteraadsverkiezingen voor de SP in Weert goed verlopen.

Ondanks de landelijke tegenwind zijn de drie zetels in de gemeenteraad van Weert voor de SP behouden. Dat is, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, voor een heel belangrijk deel te danken aan het werk dat de SP in Weert ook buiten de raad verricht.

Onze driemansfractie, Jan, Paul en ik,zullen de komende vier jaar, samen met jullie allemaal, onze uiterste best doen om een beter Weert te realiseren.

Beste mensen, allemaal hartstikke bedankt!

Herman Beuvens, lijsttrekker SP