Sfeervolle "Op de markt"...

28 december 2015

Sfeervolle "Op de markt"...

Foto: Helma Tielemans

Op een volle en gezellige "marktkraam voor iedereen " stonden wij weer tussen de mensen om hen een Zorgeloos 2016 te wensen.

Foto: sp

We hebben hele leuke gesprekken gehad, iedereen was vriendelijk en de temperaturen van 15 graden en de medewerking van de zon maakte alles tot een hele sfeervolle marktactie. Ik zal hier  wat sfeerfoto's plaatsen zodat u een idee heeft hoe het was.

Tevens wil ik hierbij alle actieve leden die in 2015 hun inzet getoond hebben bij de acties op de markt, het buurten in de buurt en andere grotere en vooral ook de kleinere schijnbaar onzichtbare zaken, zoals het rondbrengen van de tribune, het bezoeken van nieuwe leden, het organiseren van de acties, knutselen, stukjes schrijven, vergaderingen aflopen, het beschikbaar stellen van opslagruimte en noem zo maar op, bedanken voor hun inzet en niet aflatende enthousiastme.

De mensen die door ziekte of ander leed dit jaar niet of nouwelijks hebben kunnen deelnemen wens ik beterschap en veel sterkte voor 2016.

Tevens spreek ik de wens uit  dat in 2016 nóg meer  leden de stap durven te gaan zetten om deel te nemen aan de gezellige acties die we doen, wij zijn de partij die er ook is als er geen verkiezingen zijn. Wij gaan het doen en Wij gaan winnen, niet voor ons maar voor iedereen in Nederland . Op naar een 100% sociaal Nederland er is genoeg voor iedereen !!!

Foto: Nico van den Bent

Foto: Mathijs Fiddelaars