SP-verkiezingsfeest in de Gotcha in de Beekstraat

5 maart 2006

SP-verkiezingsfeest in de Gotcha in de Beekstraat

De spanning van de uitslagen, de meningen en commentaren erover, niks is leuker dan dat met zijn allen mee te maken. Op dinsdag 7 maart gaan we dan ook met zijn allen de verkiezingsuitslagen becommentariëren en vieren in café Gotcha in de Beekstraat, vanaf 20.30 uur. Ook SP-stemmers zijn welkom.

Met de televisie en internet onder handbereik om de uitslagen binnen te krijgen en de nieuwe raadsleden maken we er een feestelijke avond van. Natuurlijk is het ook weer een mooie gelegenheid om informeel uw zorgen, standpunten en ideeën uit te wisselen met andere SP-ers. Vanaf 20.30 uur staat de koffie klaar.

Rond het sluiten van de stembus om 21.00 uur zal lijsttrekker Paul Lempens terugblikken op de campagne. Om 22 uur is de uitslag bekend en zal de media te woord worden gestaan. Jongste kandidaat Janou Petit (18 jaar) zal rond de klok van 21 uur worden geïnterviewd samen met VVD-Tweede Kamerlid Weekers bij Weert Televisie door presentator Jan Leenders.

De SP zal na het bekend worden van de uitslag ook aanwezig zijn bij het lijsttrekkersdebat in het stadhuis. Daarna volgt er nog een toespraak in het SP-café Gotcha, waarna het feest nog enkele uurtjes zal doorgaan.