SP steekt nachtploegen hart onder de riem

21 maart 2018

SP steekt nachtploegen hart onder de riem

Foto: Nico van den Bent / SP Weert

Morgen mogen we gaan stemmen voor een nieuwe gemeenteraad. Veel mensen doen dat even vlak vóór ze naar het werk gaan of als ze weer naar huis gaan. Maar om ook de helden in de nachtdiensten morgenvroeg vóór het slapen gaan of daarna op te roepen om te gaan stemmen bracht de SP ze vannacht een bezoekje. En om ze een hart onder de riem te steken natuurlijk.

Zo bezochten de SP’ers de nachtdienst in het ziekenhuis, het politiebureau, de ambulancepost, een paar zorgcomplexen en de bewaking van Trespa en het AZC.

SP kandidaat raadslid Nico van den Bent. ‘De mensen die ons ‘s nachts veilig, gezond en onze economie draaiend houden verdienen daar onze waardering voor. Er was waardering voor onze actie. We deelden soep en wafels uit om ze de nacht door te helpen. En natuurlijk riepen we ze op om morgen te gaan stemmen.

Stemmen in Weert kan tussen 07:00 en 21:00 uur in alle stemlokalen. Het mobiele stembureau op het station is morgen een half uurtje eerder open.

Foto: Nico van den Bent / SP Weert