Felicitaties voor Fatima met behoud gymzaal

26 oktober 2014

Felicitaties voor Fatima met behoud gymzaal

Zondagmiddag 28 oktober heeft de SP ongeveer 300 huishoudens op Fatima gefeliciteerd met het - in ieder geval tot 2020 - open houden van de gymzaal. Bewoners waren blij verrast met de felicitaties en vooral het behoud van de gymzaal.

In 2009 voerde SP Weert samen met gebruikers, school en bewoners actie voor het behoud van de gymzaal Molenveld in de wijk Fatima. De handtekeningenactie leverde 228 handtekeningen op. Hiermee werd duidelijk aangetoond dat de hele wijk vóór het behoud van de gymzaal was. Maar in 2010 en ook vorig jaar kwamen de sloopplannen toch weer boven drijven.

SP'ers voor gymzaal Molenveld Fatima met felicitatie pamflet

Zodra de gemeenteraad de definitieve nota vaststelt, is het open blijven van de gymzaal verzekert tot 2020. Met de folder feliciteerde de SP de inwoners van Fatima. De mensen waren erg verheugd met het nieuws.

SP raadlid Karin Duijsters: ‘Actie voeren helpt al moet je soms geduld hebben. We zijn in ieder geval erg blij dat één van de weinige voorzieningen in Fatima open blijft. Ook nu we in het stadsbestuur zitten, blijven we ons inzetten voor de gewone mensen.'

Gymzaal Fatima blijft open!