Vakantietijd komkommertijd? Tomatentijd!

25 juli 2012

Vakantietijd komkommertijd? Tomatentijd!

In de zomervakantie ligt het politieke circus in de gemeenteraad stil. Maar de SP doet niet aan 'reces'. Ook in vakantietijd zoeken burgers en organisaties contact. En zoekt de partij - ook in de vakantie - via buurtwerk en de markt de mensen op. En er is uiteraard een belangrijke campagne voor te bereiden.

Zeker deze zomer gaat het SP-afdelingswerk gewoon door. De voorbereidingen voor de landelijke verkiezingscampagne staan daarin voorop. De nieuwe campagneleider en interim-voorzitter Ron van Raaij, die het stokje van Paul Lempens overneemt, bezoekt de landelijke bijeenkomsten hierover en bespreekt met het afdelingsbestuur de Weerter aanpak. Ron: "De laatste weken zijn we vooral aan het plannen maken, leden aan het bellen en bezoeken. Meer leden dan ooit zullen actief zijn om op 12 september een goed resultaat neer te zetten."

Ook het gewone buurtwerk en de hulpdienst gaat gewoon door. Natuurlijk zijn er ook kaderleden op vakantie, en staan acties op een laag pitje maar de SP staat niet stil.

Geen 'komkommertijd' dus, maar tomatentijd!