Oordopjes voor de raadsleden

10 oktober 2010

Oordopjes voor de raadsleden

De gemeenteraad van WeertHet comité geluidsoverlast Boshoven heeft dinsdag 5 oktober de raadscommissie van de gemeente toegesproken tijdens het raadsspreekuur. Bart Baens en Valerie Berben gaven een toelichting op het rapport en de wensen van de bewoners langs de Ringbaan Noord, Eindhovenseweg en Suffolkweg Zuid.

Er werd antwoord gegeven op vragen van de raadsleden. Als afsluiting van het betoog kregen de raadsleden een set oordopjes aangeboden.

De comitéleden vonden het goed gaan. 'Er werd ook door de raadsleden goed geluisterd. En als de raadsleden de heren wethouders achter de veren aanzitten krijgen wij onze afspraak voor 1 december. Ik heb er een goed gevoel over.' aldus een woordvoerder van het comité.

Meer informatie op de website van het comité.

Gemeente luistert naar klachten geluidsoverlast bewoners Boshoven