Programma debatavond kredietcrisis compleet

9 januari 2009

Programma debatavond kredietcrisis compleet

Het gelijk van de SP? ongecontroleerd kapitalisme werkt niet, ook niet in WeertDe definitieve samenstelling van het panel dat aanstaande donderdag tijdens de debatavond over de kredietcrisis geïnterviewd zal worden is bekend. Daarmee is het programma van de avond compleet.

Het panel wordt in het eerste gedeelte van de avond geïnterviewd door presentator Marcel Tinnemans over de vraag ‘wat betekend de kredietcrisis voor Weert.’ Het panel zal bestaan uit Anton Kirkels, wethouder van de gemeente Weert, Frans Fonteijn, adjunct-directeur voorbereiding van BAM Woningbouw Weert, en Leon Wolters, namens de Kamer van Koophandel Limburg. Uiteraard is er ook ruim gelegenheid voor vragen uit de zaal.

In het tweede gedeelte van de avond is er een politiek debat tussen Tiny Kox, fractievoorzitter van de SP in de Eerste Kamer en Frans Weekers, woordvoerder financiën van de VVD in de Tweede Kamer, over de kredietcrisis. Waar hebben we de crisis aan te danken, wat betekend het voor u en ik, maar vooral, hoe gaan we de crisis oplossen en herhaling in de toekomst proberen te voorkomen. Na het debat is er uiteraard ruimte voor vragen uit de zaal.

De avond vindt plaats op donderdag 15 januari in de concertzaal van het RICK (voorheen streekmuziekschool), Beekstraat 27 in Weert. De avond duurt van 20.00 tot 22.00 uur, de deuren zijn open om 19.30 uur. De toegang is vrij en voor iedereen gratis. De avond wordt georganiseerd door de SP afdeling Weert

15 januari debatavond over de kredietcrisis