15 januari debatavond over de kredietcrisis

24 december 2008

15 januari debatavond over de kredietcrisis

Het gelijk van de SP? ongecontroleerd kapitalisme werkt niet, ook niet in WeertOp donderdag 15 januari organiseert de SP afdeling Weert een grote debatavond over de kredietcrisis met lokale gasten, kamerleden van de VVD en SP uit de Eerste- en Tweede Kamer. Plaats van handeling: de concertzaal van het RICK in de Beekstraat in Weert.

De avond zal bestaan uit twee gedeelten. In het eerste gedeelte is een vraaggesprek met gasten uit drie sectoren over de vraag ‘wat betekent de financiële crisis voor ons hier in Weert’.

In het tweede gedeelte van de avond is er een politiek debat tussen Tiny Kox, fractievoorzitter van de SP in de Eerste Kamer en Frans Weekers, woordvoerder financiën van de VVD in de Tweede Kamer, over de kredietcrisis. Na het debat is er uiteraard ruimte voor vragen uit de zaal.

Het debat wordt geleid door Marcel Tinnemans.

De avond vindt plaats op donderdag 15 januari in de concertzaal van het RICK (voorheen streekmuziekschool), Beekstraat 27 in Weert. De avond duurt van 20.00 tot 22.00 uur, de deuren zijn open vanaf 19.30 uur. De toegang is vrij en voor iedereen gratis.