SP organiseert thema avond over de Arabische Lente

20 juni 2011

SP organiseert thema avond over de Arabische Lente

Het is rumoerig in de Arabische wereld. Er vonden dit jaar revoluties plaats in Tunesië en Egypte. In Libië, Jemen en Syrië wordt gevochten tussen opstandelingen en de regimes. Ook in andere landen is het onrustig. Wat is er aan de hand in het Midden Oosten? En hoe kijkt de SP hier tegenaan?

Let op, deze avond is alleen toegankelijk voor SP-leden en introducés.

Over dit onderwerp organiseert de SP volgende week woensdag een thema avond. Jeroen Goubet, afdelingsvoorzitter en raadslid in Weert spreekt tijdens de avond en legt op een begrijpelijke manier uit wat er allemaal gaande is in de Arabische wereld. Hoe is het zo gekomen en wat kunnen we verwachten in de komende tijd en in de komende jaren? Kunnen we er iets uit leren?

De avond vindt volgende week woensdag plaats op 22 juni vanaf 20.00 uur in wijkgebouw Keenter Hart naast de kerk in Keent. Alle leden maar ook introducés zijn welkom op deze avond. Als u géén lid bent maar toch graag aanwezig wilt zijn, meld u van tevoren even bij de sp via weert@sp.nl. De avond duurt tot half tien waarna er de gelegenheid is om onder het genot van een drankje verder te praten.