De VVD heeft geen idee meer

21 december 2009

De VVD heeft geen idee meer

De ideeën van de VVD zijn op. Via een speciale website roepen ze de Weertenaar op: 'Kom dus nu met uw idee over hoe de politiek anders kan kijken, anders kan denken, anders kan doen,' aldus de liberalen. Het beste idee wordt door de VVD beloond. Want het verdwijnt niet in de prullenbak, nee het wordt opgenomen in het verkiezingsprogramma. Dat na de verkiezingen in de prullenbak verdwijnt.

'De VVD Weert hecht waarde aan communicatie met de burger. Wij bieden u daarom deze portal aan om mee te doen en mee te denken aan beleid voor de komende jaren,' zo vervolgd de website. De SP vindt dat die communicatie beter andersom kan. Dat de politiek zich eens wat meer verdiept in de mensen door bijvoorbeeld langs de deuren te gaan en te vragen wat er speelt in de wijk. Maar verschil mag er zijn.

Of de VVD al veel nieuwe ideeën heeft binnengekregen weten we niet. 'Vanwege een technisch probleem zijn de ideeën niet zichtbaar op de site zelf,' zo melden de liberalen tot slot.