Nog 40 dagen!

9 februari 2018

Nog 40 dagen!

Foto: Ibrahim Doslu / SP Weert

Met nog maar 40 dagen te gaan voor de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 21 maart organiseerde de SP gisterenavond een campagnebijeenkomst in buurthuis Fatima. Veel leden die tijdens de campagne mee gaan helpen waren dan ook weer van de partij om te praten over hoe we mensen gaan overtuigen om op de SP te stemmen.

De avond werd geleid door afdelingsvoorzitter Bert Peterse. Samen met de leden werden de meest belangrijke landelijke en lokale thema’s van dit moment uitgebreid besproken, waarna de leden zelf aan de slag konden gaan met een rollenspel.

Foto: Ibrahim Doslu / SP Weert

‘Persoonlijk heb ik al lange tijd ervaring met het actie voeren binnen de SP. Waar andere politieke partijen zichzelf opsluiten in de kamertjes van het gemeentehuis, zijn wij altijd te vinden in de wijken en op de markt. Onze actieve leden zijn altijd in voor een praatje met inwoners. De aankomende lokale verkiezingen zijn voor ons belangrijk. De afgelopen jaren heeft de SP volop ingezet op wonen, werken, welzijn en milieu. En daar zijn we wat ons betreft nog niet klaar mee! We hebben nog meer plannen voor Weert.’ Aldus Ibrahim Doslu, kandidaat op plek nummer 5 van de SP.

Foto: Ibrahim Doslu / SP Weert

Na de vastelaovundj op naar 21 maart!