SP verspreidt jaarkrant in Weert

9 januari 2018

SP verspreidt jaarkrant in Weert

Foto: Jeroen Goubet / SP Weert

Ieder jaar krijgen alle huishoudens in Weert en de kerkdorpen minstens één keer per jaar een krantje van de SP in de bus. En waar andere partijen vaak kiezen voor verhalen vol lof over zichzelf komen in de nieuwste SP-krant nu eens mensen aan bod die op eigen houtje of met hulp van de SP dingen voor elkaar kregen in Weert!

Want de grootste successen voor verandering worden niet door politieke partijen in de raadszaal geboekt, de grootste successen worden door mensen zelf op straat geboekt, iedere dag! op de voorkant van het krantje blikken SP wethouder Paul Sterk en SP fractievoorzitter en lijsttrekker Jeroen Goubet terug op de afgelopen vier jaren.

Bezoekers van het evenement ‘Marktrecht voor iedere Weertenaar’ maakten op oudejaarsdag in de Weerter binnenstad al kennis met de krant. Deze week valt hij in heel Weert in de bus.

Krant niet gehad? Stuur even een mailtje met uw adres naar weert@sp.nl en wij stoppen 'm bij u in de bus!