Nieuwjaarsborrel ROOD

10 januari 2018

Nieuwjaarsborrel ROOD

Foto: Ibrahim Doslu / SP Weert

Komende vrijdag organiseert ROOD Weert, de jongeren van de SP in Weert, een Nieuwjaarsborrel voor alle jongeren in Weert. Tijdens deze avond wordt er gedronken op 2018 en alle acties uit 2017. Er wordt met iedereen gesproken over Weert, en dan vooral wat er beter kan voor jongeren.

‘We hebben het afgelopen jaar veel jongeren gesproken in de stad, op scholen of op het station. Nu lijkt het ons leuk om met al die jongeren te proosten op het afgelopen jaar en het te hebben over Weert. We weten dat jongeren zich ergeren aan de lege winkelpanden in Weert, terwijl zij lang moeten wachten op een woning. We gaan graag nogmaals met die jongeren in gesprek, maar dit keer onder het genot van een biertje.’ Aldus Danique van den Bent, contactpersoon van ROOD Weert.

Ben jij onder de 28, en lijkt het je leuk om meer te weten te komen over ROOD Weert? Kom dan vrijdag 12 januari naar de Nieuwjaarsborrel in de Gotcha! We zullen om 21:00 uur de glazen heffen, en de eerste twee rondjes worden betaald door de SP.