Thema-avond Juli

18 juli 2017

Thema-avond Juli

Foto: Nico van den Bent

Regelmatig organiseert de SP Afdeling van Weert Thema-avonden, meestal zijn die openbaar maar op 13 juli heeft de SP Weert een besloten thema-avond georganiseerd voor de eigen achterban om met het bestuur en de fractie in overleg te gaan over diverse onderwerpen.

Tijdens de thema-avond is met de leden gesproken over de vele SP acties die door de SP Weert op jaarbasis worden georganiseerd.

Verschillende leden hadden interessante ideeën over nieuwe acties maar ook over manieren om het voor de leden nog leuken te kunnen maken om aan actief deel te nemen.

Verder is er ook gesproken over thema’s die voor onze kiezers interessant zijn en waar wij als SP de Weertenaren mee kunnen helpen om hun stad nog socialer te maken. Zeker toen de vraag “wat zou je doen als jij raadslid zou zijn?” werd gesteld kwam er een interessante discussie op gang.

"Dergelijke discussieavonden zijn voor de afdeling van groot belang omdat wij in open gesprek willen blijven met onze leden en niet enkel tijdens verkiezingstijd ons willen bezighouden met de wensen en verwachtingen van onze achterban" aldus Peter Duisters ,de gespreksleider van deze geslaagde avond.

Na de zomer zullen er weer met regelmaat openbare avonden zijn waarbij iedereen welkom is.