SP Weert: links is niet zo moeilijk!

19 maart 2014

SP Weert: links is niet zo moeilijk!

De SP in Weert heeft de rotondes in de stad op deze verkiezingsdag in alle vroegte voorzien van met helium gevulde SP-ballonnen. De partij geeft op deze manier de nog zwevende kiezers een signaal af: ‘een linkse bocht om is niet zo moeilijk, op de rotonde doet u het toch ook?’.

SP-lijsttrekker Jeroen Goubet: “Deze campagne heeft de SP in Weert gedaan, wat zij al jaren doet: we zoeken de mensen in de buurten en wijken op. We spreken mensen persoonlijk, huis aan huis, deur voor deur. Deze campagne zijn we met 2.500 mensen het gesprek aangegaan. En één ding is duidelijk: Heel veel mensen maken zich grote zorgen over de toekomst van de zorg.”

Goubet vervolgt: “Als SP gaan wij er alles aan doen om na de verkiezingen er voor te zorgen dat de jeugdzorg, de thuiszorg en alle zorg waar de gemeente vanaf 2015 iets over te zeggen heeft fatsoenlijk wordt geregeld.”

Op de verkiezingsdag zelf is de SP nog volop actief. Lijsttrekker Goubet: “Zo hebben we vanmorgen ook bij de poort van de Risse mensen opgeroepen te gaan stemmen en zullen dat vanmiddag ook op het station doen als mensen terug van hun werk of studie komen. Vanmorgen zijn alle partijen met nul stemmen begonnen, dus als SP zullen we er nog alles aan doen zo groot mogelijk te worden!”