Weert heeft symphatie voor stakers Albert Heijn

21 maart 2013

Weert heeft symphatie voor stakers Albert Heijn

De SP steunt de stakers bij Albert HeijnZeven SP´ers kwamen vandaag in actie om bezoekers van Albert Heijn in Weert attent te maken op de staking door het distributiepersoneel van de supermarkt. Een spontane actie die op veel sympathie kon rekenen bij de supermarktklanten maar ook bij alle andere bezoekers van winkelcentrum de Munt. In twee uurtjes tijd werden er honderden flyers uitgedeeld en menigeen greep de gelegenheid aan om een praatje te maken met de mannen in het rood.

De distributiemedewerkers van Albert Heijn staken voor betere arbeidsvoorwaarden. De SP ondersteund de actie samen met vakbond FNV.

SP en FNV in actie bij Albert Heijn in Weert