Morgen SP!

11 september 2012

Morgen SP!

flats!Het zal niemand ontgaan zijn dat we morgen weer mogen stemmen. En hoewel het de laatste dagen steeds meer over Samsom en Rutte lijkt te gaan is een stem op de SP hard nodig om Nederland en daarmee ook Weert socialer in plaats van liberaler te maken.

Je mag kiezen. Gaat Rutte door met steun van andere partijen? Zoals de PvdA? Dat betekent vier jaar keihard bezuinigen, de schuld neerleggen bij mensen die de crisis niet veroorzaakt hebben. Je kunt dat gevaar zo klein mogelijk maken. De SP zal Rutte niet aan een meerderheid helpen. Dat is zeker. Wij willen een sociale regering. Voorkom dat Rutte-rechts kan doorgaan, met steun van andere partijen. Neem het zekere voor het onzekere en stem echt links.

Ook vandaag nog proberen Weerter SP-ers mensen te overtuigen door huis aan huis lang te gaan in de Weerter wijk Leuken.

Morgenavond organiseert de SP in het SP café de Beatrix een spetterende uitslagenavond. Vanaf 20.00 uur is iedereen van harte welkom.

Kandidaat Kamerlid opent SP café