Leden werken aan inhoud : startavond SP-scholing

16 juni 2012

Leden werken aan inhoud : startavond SP-scholing

Scholingsavond SPMaandagavond kwamen 15 SP-leden bijeen in buurthuis Fatima. Statenlid en scholingsmedewerker Thijs Coppus startte met de SP-ers uit Weert inhoudelijke verdieping over de SP, wat de partij allemaal doet en blikte vooruit op de verkiezingscampagne.

Na een kort interview door voorzitter Paul Lempens bekeken de aanwezigen een introductiefilm over de afdeling Weert.

Werkt het filmpje niet? Klik dan hier

In een rondje gaven de aanwezigen aan waarom ze ooit voor de SP hadden gekozen. Uit de gemeenschappelijkheid van de motivatie konden eenvoudig ook de kernbegrippen menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en georganiseerde solidariteit worden gehaald en omschreven.

Een verdieping van deze begrippen op alle thema's toegepast op Weert zal plaatsvinden in een tiental maandelijkse themabijeenkomsten voor SP-leden die start direct na de verkiezingscampagne. Uiteraard werd ook vooruitgeblikt op deze belangrijkste campagne ooit voor de partij. Leden konden zich aanmelden voor activiteiten uit de campagneplanning. Na afloop werd nog even gezellig nagepraat.

Scholingsavond SP Scholingsavond SP Scholingsavond SP Scholingsavond SP Scholingsavond SP Scholingsavond SP