SP-ers met meer dan 130 per uur op de markt

6 februari 2011

SP-ers met meer dan 130 per uur op de markt

ZO kranten uitdelen op de Weerter weekmarkt. Campagne Provinciale Statenverkiezingen 2011De SP deelde zaterdag de nieuwste ZO-krant uit op de markt. Bezoekers van de binnenstad kregen een gratis exemplaar van de Limburgse editie. Ook landelijk ROOD (jongeren in de SP) voorzitter en partijbestuurder Leon Botter uit Den Haag hielp een handje mee.

Ondanks het wat mistroostige weer en de sterke wind was de stemming onder de binnenstadbezoekers redelijk positief. De meesten namen graag het krantje aan om zich te informeren over de SP en haar plannen voor Limburg. De Statenverkiezingen zijn immers op 2 maart anstaande.

Voorzitter Paul Lempens: "Na het plakken en het verspreiden van de krantjes in de dorpen en op Boshoven, was dit een mooie start van de
directe één op één campagne onder de mensen. De reacties vielen me geheel niet tegen, ondanks dat de zon niet scheen. Met zes actieve SP-ers
haalden we met het uitdelen van de krantjes gemakkelijk een snelheid van 130 per uur!"

De ZO-krant is een uitgave van de SP die circa vier keer per jaar verschijnt, waarin nieuws en achtergronden worden toegelicht om iedereen te informeren. De krant is hier te lezen.

ZO kranten uitdelen op de Weerter weekmarkt. Campagne Provinciale Statenverkiezingen 2011 ZO kranten uitdelen op de Weerter weekmarkt. Campagne Provinciale Statenverkiezingen 2011 ZO kranten uitdelen op de Weerter weekmarkt. Campagne Provinciale Statenverkiezingen 2011

Nieuws over de verkiezingen voor Provinciale Staten op limburg.sp.nl
Campagne op de weekmarkt