SP opent meldpunt Koninginnedag

20 januari 2011

SP opent meldpunt Koninginnedag

KoninginnedagOp 30 april komt de koninklijke familie naar Weert. Een mooi stuk Weert promotie. Maar meer en meer wordt duidelijk dat de kosten en inzet van de gemeente bijzonder groot zijn. De SP wil dat het bezoek niet ten koste gaat van andere gemeentelijke taken. Daarom heeft zij al eerder de kosten willen beperken en vragen gesteld over de vrijstelling van ambtenaren. De opmerkingen over het bezoek en wat daarvoor moet wijken, blijven echter doorgaan. De SP vindt dat zij het gemeentebestuur moet controleren zodat zij niet buiten haar boekje gaat.

Bijvoorbeeld is de SP gemeld dat het onderhoud in de wijken drie maanden stil ligt ten behoeve van de binnenstad, dat de stad de avond voor het bezoek al wordt 'drooggelegd'.

Bij dit meldpunt kunt u - desgewenst anoniem - melden welke positieve of welke mínder positieve effecten het koninklijk bezoek volgens u heeft. Aan de hand van de resultaten wil de SP een nog beter beeld vormen wat er leeft onder de Weertenaren.

Naar het meldpunt!
SP: betaal Koninginnedag uit promotiepot