Nieuwjaarsbijeenkomst SP druk bezocht

7 januari 2011

Nieuwjaarsbijeenkomst SP druk bezocht

Nieuwjaarsbijeenkomst 2011Zo´n vijfendertig SP´ers kwamen gisteren naar het wijkcentrum ´Keenter Hart´ om te proosten op 2011. Samen met het bestuur van de afdeling werd er teruggeblikt op 2010, vooruitgekeken naar 2011 en werd er een nieuw bestuur gekozen.

De avond was met zo’n 35 mensen druk bezocht. Onder het genot van een hapje en een drankje werden er gelukswensen voor het nieuwe jaar uitgewisseld en werd er bijgepraat. Aan de hand van een foto impressie werd er teruggekeken op 2011. De kandidaat bestuursleden werden voorgesteld en geïnterviewd over hun plannen voor het komende jaar en vervolgens gekozen. Dat gebeurde zonder tegenstemmen.

Al met al was het een gezellige avond waar nog lang nagepraat werd. SP bestuurslid Jeroen Goubet: Naast bekende waren er ook een aantal nieuwe gezichten te zien. Ook is het in mijn herinnering niet eerder zo druk geweest tijdens een nieuwjaarsbijeenkomst. Dat zijn alle twee goede tekenen. Het geeft aan dat de SP in Weert nog steeds groeit en nieuwe mensen aantrekt.

Proost met de SP op een sociaal 2011!