Mag ik u een sponsje van de SP aanbieden mevrouw?

30 mei 2009

Mag ik u een sponsje van de SP aanbieden mevrouw?

SPonsjes uitdelenMet een warm zomers zonnetje aan de hemel stond de SP vandaag op de Weerter weekmarkt om campagne te voeren voor de Europese verkiezingen aanstaande woensdag. Veel mensen zijn terecht niet geïnteresseerd in Brussel. ‘daar komt toch niks goeds vanaf’ was een veel gehoorde klacht. Dat vindt de SP ook. Alle reden voor de SP om dat aan de mensen te vertellen en ze over te halen om toch op de enige linkse eurokritische partij te stemmen.

De SPonzen die de SP uitdeelde vonden gretig aftrek.

Naast de SP stond alleen de PvdA op de markt. ‘Hé de SP mijn partij, die folder wil ik graag ruilen tegen die van die anderen daarvoor’ reageerde een voorbijganger. De ruilwaar werd uiteraard netjes in de prullenbak gestopt.