SP in alle staten én op de markt

25 februari 2007

SP in alle staten én op de markt

SPonsjesOp 7 maart aanstaande vinden de Provinciale Statenverkiezingen plaats. Gewapend met folders en schuurSPonsjes voerde de SP gisteren campagne op de Weerter zaterdagmarkt.

Het voorspelde regenachtige weer bleef goeddeels uit waardoor het druk was op de markt. De folders maar vooral de bekende tomaat-schuurSPonsjes vonden gretig aftrek bij het winkelend publiek. Met veel mensen werd ook een praatje gemaakt waarin de Weerter SP-ers uitlegden waarom het belangrijk is om op 7 maart SP te stemmen.

De komende dagen tot de verkiezingen zullen er nog meer marktacties in Weert, Stramproy en Budel plaatsvinden. Ook worden huis aan huis folders verspreidt.

SPonsjes

Morgenavond vind er in Ouderencentrum ‘De Roos’ een openbare voorlichtingsbijeenkomst over de Provinciale Staten plaats, en de rol van de SP hierin. De bijeenkomst wordt verzorgd door SP statenlid en lijsttrekker Felix van Ballegooij, en SP kamerlid Paul Lempens. De avond is vrij toegankelijk voor leden en niet-leden.