SP start campagne zaterdag op de markt

30 juni 2006

SP start campagne zaterdag op de markt

Vervroegde Tweede Kamerverkiezingen november 2006Na een gênant circus in Den Haag is er eindelijk een einde gekomen aan drie jaar ellende onder kabinet Balkenende. De SP hoopt op snelle nieuwe verkiezingen en is er klaar voor. Op de zaterdagmarkt deelt een groepje SP-ers een eerste campagne-boodschap uit aan het winkelend publiek.

Nederland is na de afbraakpolitiek van achtereenvolgens Lubbers, Kok en Balkenende toe aan een ander beleid. Het is tijd voor een beter en leuker Nederland. De beste garantie daarvoor is een sterke SP.

Ook in Weert zijn we – ook in de oppositie – in staat om verbeteringen te krijgen.
Zo besloten burgemeester en wethouders afgelopen donderdag om enkele belangrijke SP voorstellen te steunen. Jaarlijks wordt ernaar gestreefd minimaal 200 arbeidsplaatsen er bij te krijgen, die ook nog eens aansluiten bij de opleiding van de Weerter bevolking. Ook heeft de gemeente de doelstelling overgenomen dat de Voedselbank in Weert overbodig moet worden gemaakt door goed armoedebeleid.

Buiten de raad blijven we ook actief onder de mensen. Zo maakten we de afgelopen maanden een tour langs kerkdorpen in de gemeente Weert en organiseerden we een geslaagd gratis muziekfestival ‘SPektakel’ in De Bosuil.

Heeft u belangstelling om mee te werken aan een sterkere SP, in Weert én Den Haag, neem dan contact met ons op.

Contactpagina