SP Nederweert start campagne (!)

8 maart 2006

SP Nederweert start campagne (!)

Diny en RogierOp dinsdag 7 maart waren er gemeenteraadsverkiezingen. In Nederweert deed de SP niet mee. Daarom is de SP gisteren gestart met een campagne om nog dit jaar voldoende leden binnen te halen om een zelfstandige afdeling te worden. Een van de doelen is om over vier jaar ook deel te nemen aan de verkiezingen in Nederweert, zodat mensen een échte keuze hebben.

Diny Nagel van de ledenwerkgroep: “We hebben veel reacties gehad van mensen die graag SP hadden willen stemmen. Zo veel dat we hebben besloten die mensen op te zoeken en direct te vragen om ons te ondersteunen.”
In de komende dagen worden door de partij 5000 actiekaarten verspreid in de hele gemeente. Gisteren plakte de SP-ers al posters op de verkiezingsborden om de campagne te ondersteunen. Vandaag staan enkele SP-ers op de weekmarkt, de komende dagen gaan ze ‘de wijk in‘. De SP heeft nu 40 leden en stelt zich als doel er minstens 60 van te maken.

Op maandag 13 maart houd de SP informele open dag in Wups Pub / Zaal Centraal in de Kerkstraat te Nederweert. Aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur. Met onder andere raadslid Paul Lempens uit Weert.

De tekst van de folder is te vinden op www.nederweert.sp.nl