Winst voor de hondenbezitters uit Boshoven!

30 mei 2019

Winst voor de hondenbezitters uit Boshoven!

Foto: Nelleke Snijders

Woensdag heeft de wethouder tijdens het bespreken kadernota (hierin wordt gekeken wat de financiële mogelijkheden zijn voor komend jaar), toegezegd aan de slag te gaan met het ravotterrein in de wijk Boshoven.

Patricia van Berlo, initiatiefneemster van de actie wilt iedereen bedanken die hieraan heeft meegeholpen. 'Mensen hebben op verschillende vormen bijgedragen aan dit succes. Of ze nu hun handtekening hebben gezet, aanwezig waren tijdens het bezoek van de wethouder, of een spandoek hebben opgehangen, zonder hen was er niks verandert'

'Verandering dwing je af door samen op te staan en in actie te komen. Iets wat de hondenbezitters hebben bewezen met hun actie. Het is prachtig nieuws dat het ravotterrein wordt aangepakt, maar het gaat om meer. Het gaat om iets te zeggen hebben in je eigen wijk en buurt. Bewoners uit Boshoven hebben laten zien dat dat kan.'Aldus Mathijs Fiddelaers, afdelingsvoorzitter van de Weerter SP.

Wanneer de wethouder aan de slag gaat met het terrein is nog onduidelijk. 'Onze eis was voor de zomervakantie. Natuurlijk vragen wij de wethouder wat zijn nu de plannen zijn. Maar nu is het eerst tijd voor een feestje, dit moet gevierd worden'. Aldus Patricia.