De markt kleurt rood!

10 maart 2018

De markt kleurt rood!

Foto: Ibrahim Doslu / SP Weert

Met nog anderhalve week te gaan tot de gemeenteraadsverkiezingen was de SP vandaag ook weer negen man (en vrouw) sterk te vinden in de stad. Tussen alle andere partijen die foldertjes uitdeelden kleurde de markt toch vooral rood!

En niet alleen in de stad trouwens. In Fatima werden mensen uitgenodigd om op 14 maart naar het wijkgebouw te komen voor een huiskamerbijeenkomst. Ontmoet SP’ers en stel ze alle mogelijke vragen!

Toch vonden veel mensen al die andere partijen met hun foldertjes wel een beetje vervelend. ‘Ik heb vandaag rondgelopen zonder foldertjes’, aldus kandidaat-raadslid Nico van den Bent. ‘Veel mensen weten dat Nico er altijd is ook als er geen verkiezingen zijn. Leuke praatjes gemaakt. Die persoonlijke aandacht, dat is de SP. Ook als er geen verkiezingen zijn.'

De SP is in de komende dagen iedere dag ergens te vinden. In de wijken, deur aan deur, op de markt of bij de winkelcentra in de wijken en dorpen. Tot één dezer dagen!