Koopzondag in Weert , ROOD, geel en groen

29 januari 2018

Koopzondag in Weert , ROOD, geel en groen

Foto: Theo van de Winkel

Tijdens de koopzondag, die in carnavalssfeer werd beleefd kleurde de SP de straten en pleinen met extra ROOD.

Op zo'n gezellige dag in de stad zijn we er uiteraard graag bij om met mensen te spreken en vooral naar de mensen te luisteren over wat hen bezig houdt.

Met twee teams (allen kandidaat op de lijst voor de Gemeenteraads verkiezingen) de afdelingskrant "Weert-Speciaal" en goed humeur trokken we over straten, pleinen en door de "Munt" om mensen te ontmoeten. we hebben vele leuke gesprekken gehad en hier en daar ook een inhoudelijk sterke discussie. "Het gaat er dan niet om , om mensen te overtuigen van jou gelijk maar in een goed gesprek elkaars standpunten te begrijpen en van elkaar te leren, en in sommige gevallen kom je dan uiteindelijk wel of niet tot elkaar en vervolg je tóch beide zeer tevreden je pad" aldus Nico van den Bent, kandidaat nr 6 op de kieslijst van de SP.

Ook  twee kandidaten van ROOD jong in de SP , Yasemine(nr 10) en Ibraham (nr 5) deden zeer hun best om de jeugd te vertellen wat ROOD allemaal voor ekaar heeft gekregen in Weert en deelden hun ROOD-krant uit.

Kortom het was weer een mooie zondagmiddag in een gezellige binnenstad.

Foto: Ibrahim Doslu

Van links naar rechts op de foto:

> Ibrahim Doslu (nr 5) Ton Mertens (nr 22) Nico van den Bent (nr 6) en Yasemin Kaya (nr 10) niet op de foto Karin Duijsters (nr 3)