SP presenteert concept programma

30 december 2017

SP presenteert concept programma

Foto: SP / SP Weert

De SP heeft gisteren het concept actieprogramma 'Voor Elkaar' aan haar leden gepresenteert. in tien punten vat het programma samen waar de partij in de komende vier jaren naartoe wil. De leden van de SP Weert stellen het op vijf januari aanstaande definitief vast.

De belangrijkste speerpunten van de SP zijn armoedebestrijding, een goede zorg, betaalbaar wonen, groen en veiligheid.

Lijsttrekker Jeroen Goubet‘ We hebben bewust niet gekozen voor een verkiezingsprogramma maar voor een actieprogramma. We leggen namelijk ook verantwoording af over wat we in de afgelopen vier jaren gedaan en bereikt hebben. Zonder daarbij ellenlange teksten te gebruiken. Ik denk dat we daarmee ook laten zien dat we trots zijn op wat we voor Weert hebben kunnen doen en dat we daar graag mee door willen gaan.

Aanstaande vrijdag stellen de leden van de SP afdeling Weert het programma vast. Tot die tijd kunnen er nog wijzigingsvoorstellen ingediend worden.

Ook meepraten? Dat kan! Klik hier om lid te worden van de SP