Veel positieve reacties en gezelligheid tijdens RommelRoute

6 april 2014

Veel positieve reacties en gezelligheid tijdens RommelRoute

De SP was vanmiddag te vinden in het drukke en gezellige Leuken waar een RommelRoute werd georganiseerd. Veel mensen knoopten een praatje aan met de SP’ers over de verkiezingen en over de coalitieonderhandelingen.

Na een wat natte start was het ’s middags druk in Leuken. Door de hele wijk verkochten mensen spulletjes op hun oprit. Zelfs vanuit Venlo en België waren mensen hier op af gekomen. De SP liep rond door de wijk en had overal  aanspraak. De mensen reageerden zonder uitzondering enthousiast. SP fractievoorzitter Jeroen Goubet werd voor de grap zelfs spontaan gehuldigd met een Hawaii-bloemenketting vanwege de verkiezingsoverwinning enkele weken geleden.

De SP hield tegelijkertijd ook een enquête over het nieuwe hondenpoepbeleid.  blijkt toch wel vrij algemeen onvrede te zijn. Om een nog uitgebreider beeld te krijgen werd besloten om de enquête de komende week op nog een paar plaatsen in de stad te houden.

Volgend jaar is de SP tijdens de RommelRoute zeker weer van de partij!