SP weer present tijdens RommelRoute Leuken

4 april 2014

SP weer present tijdens RommelRoute Leuken

Net als vorig jaar zal de SP aanstaande zondag te vinden zijn op het schoolplein van Basisschool Leuken tijdens het evenement RommelRoute Leuken. De partij wil graag in gesprek gaan met het tussen de prullaria snuffelende publiek en heeft ook een enquete over het nieuwe hondenpoepbeleid van de gemeente.

De rommelroute werd vorig jaar voor het eerst georganiseerd en was een groot succes. Door de hele wijk Leuken verkopen mensen spulletjes voor hun eigen voordeur of garage met als twee middelpunten het schoolplein en het parkje in nieuwbouwwijk Vrouwenhof.

De SP wil graag met de mensen in gesprek gaan over het nieuwe hondenpoepbeleid van de gemeente. Voor veel hondenbezitters zijn de kosten gestegen. Daarnaast zijn de hondentoiletten verdwenen zonder dat er op veel plekken prullenbakken voor in de plaats kwamen.

Ook kan de SP zich voorstellen dat de mensen even een praatje willen maken over de verkiezingsuitslag van een paar weken geleden en het nieuws dat de SP gaat onderhandelen met VVD en Weert Lokaal over het vormen van een nieuw stadsbestuur. Uiteraard is voor vragen en opmerkingen daarover alle ruimte.

De SP is vanaf twee uur op het schoolplein te vinden.