Weerter postbodes zijn strijdbaar

9 november 2010

Weerter postbodes zijn strijdbaar

Red de postbode!De SP heeft dinsdagavond met een aantal Weerter postbodes gesproken over de situatie bij TNT. De medewerkers zijn blij met de steun van de SP binnen en buiten het parlement.

Van Hoofddorp tot Brussel tot Den Haag tot Straatsburg voerden ze actie. Bij diverse nationale tv-uitzendingen, van Zembla tot Paul de Leeuw tot
het Journaal, waren ze te zien. Volgende week heeft de vakbond opgeroepen tot een landelijke staking. Vanuit Weert gaat ook een bus.

'De Weerter postbodes vormen de voorhoede van de strijd tegen de afbraak van de post. Iets om trots op te zijn' aldus Paul Lempens. Andersom zijn de postbodes zeer te spreken over de SP. Met name de Tweede Kamerfractie, de Eurofractie en SP Tweede Kamerlid Sharon Gesthuizen die de campagne Red De Postbode twee jaar geleden startte.

Onder het genot van een Weerter vlaai praatten de postbodes uitgebreid over hun vak en de situatie bij TNT met Lin Franssen (bestuurslid) en Paul Lempens (voorzitter en raadslid). De SP blijft de postbodes steunen.

Sp Weert steunt postbodes aan de poort
reddepostbode.nl